PetCenter
PetCenter

Vedoucí administrativy skladu PetCenter

Místo pracoviště: — Kategorie: — Štítky: , , ,

VAŠE PRACOVNÍ ÚKOLY A KOMPETENCE

• Tvorba výdejek, objednávek, převodky, rozdělovníky, vratky zboží, dobropisy, škodní faktury
• Evidence veškerých logistický dat k hotovým zásilkám
• Zodpovědnost za správnost a proces všech přepravních dokladů
• Plánování efektivní logistiky rozvozů zásilek, dle priorit
• Aktivní řešení reklamací
• Komunikace s centrálou společnosti i prodejnami
• Zodpovědnost za správné řešení veškerých logistických požadavků
• Zajištění distribuce propagačních materiálů pro prodejny PetCenter
• Pravidelný reporting související s příjmem a výdejem zboží
• Vedení týmu, podpora jejich profesního rozvoje

NAŠE POŽADAVKY

• Pokročilá znalost MS Office, zejména EXCEL
• Minimálně 3 roky praxe v administrativě a praktická zkušenost na obdobné pozici ze skladu
nebo logistiky
• Dobré komunikační a organizační schopnosti
• Minimálně SŠ vzdělání
Ochota vzdělávat se a přinášet podněty v rámci rozvoje společnosti

NABÍZÍME

• Pracovní pozici na dobu neurčitou
• Profesní uplatnění ve společnosti, která je leadrem ve svém oboru na českém i slovenském trhu
• Odpovídající finanční ohodnocení a cílové bonusy
• Balíček zaměstnaneckých benefitů
• Příjemné pracovní prostředí
• Pružnou pracovní dobu
• Dog friendly kanceláře
• Možnost profesního růstu a osobní realizace

Sdílej se svými přáteli:
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Mám zájem o pozici