PetCenter
PetCenter

Občerstvení na pracovišti

Hlavní město Praha 4

Administrátor reklamací

více info

Místo pracoviště: — Kategorie: — Štítky: , , , ,

Náplň práce • Administrativní práce a operace v informačním systému • Evidence a řešení interních i externích reklamací • Rozhodování a navrhování způsobů vyřízení reklamace • Telefonická a e-mailová komunikace • Každodenní komunikace se skladem a prodejnami • Zpracovávání reportingu pro Manažera skladu a logistiky • Odpovědnost za plnění plánu Požadujeme • POKROČILOU ZNALOST MS […]

Administrátor reklamací

Místo pracoviště: — Kategorie: — Štítky: , , , ,

Náplň práce
• Administrativní práce a operace v informačním systému
• Evidence a řešení interních i externích reklamací
• Rozhodování a navrhování způsobů vyřízení reklamace
• Telefonická a e-mailová komunikace
• Každodenní komunikace se skladem a prodejnami
• Zpracovávání reportingu pro Manažera skladu a logistiky
• Odpovědnost za plnění plánu

Požadujeme

• POKROČILOU ZNALOST MS OFFICE (WORD, EXCEL, OUTLOOK)

• Ukončené SŠ vzdělání
• Minimálně 1 rok praxe na podobné pozici
• Komunikační schopnosti
• Časovou i úkolovou flexibilitu, iniciativu
• Logické a analytické myšlení
• Týmového ducha

NABÍZÍME:
• Místo v dynamicky se rozvíjející mezinárodní společnosti s výrazným podílem na tuzemském trhu
• Motivační finanční ohodnocení
• Možnost osobního růstu a rozvoje
• Zaměstnanecké benefity

Mám zájem o pozici

Vedoucí administrativy skladu PetCenter

více info

Místo pracoviště: — Kategorie: — Štítky: , , ,

VAŠE PRACOVNÍ ÚKOLY A KOMPETENCE • Tvorba výdejek, objednávek, převodky, rozdělovníky, vratky zboží, dobropisy, škodní faktury • Evidence veškerých logistický dat k hotovým zásilkám • Zodpovědnost za správnost a proces všech přepravních dokladů • Plánování efektivní logistiky rozvozů zásilek, dle priorit • Aktivní řešení reklamací • Komunikace s centrálou společnosti i prodejnami • Zodpovědnost za […]

Vedoucí administrativy skladu PetCenter

Místo pracoviště: — Kategorie: — Štítky: , , ,

VAŠE PRACOVNÍ ÚKOLY A KOMPETENCE

• Tvorba výdejek, objednávek, převodky, rozdělovníky, vratky zboží, dobropisy, škodní faktury
• Evidence veškerých logistický dat k hotovým zásilkám
• Zodpovědnost za správnost a proces všech přepravních dokladů
• Plánování efektivní logistiky rozvozů zásilek, dle priorit
• Aktivní řešení reklamací
• Komunikace s centrálou společnosti i prodejnami
• Zodpovědnost za správné řešení veškerých logistických požadavků
• Zajištění distribuce propagačních materiálů pro prodejny PetCenter
• Pravidelný reporting související s příjmem a výdejem zboží
• Vedení týmu, podpora jejich profesního rozvoje

NAŠE POŽADAVKY

• Pokročilá znalost MS Office, zejména EXCEL
• Minimálně 3 roky praxe v administrativě a praktická zkušenost na obdobné pozici ze skladu
nebo logistiky
• Dobré komunikační a organizační schopnosti
• Minimálně SŠ vzdělání
Ochota vzdělávat se a přinášet podněty v rámci rozvoje společnosti

NABÍZÍME

• Pracovní pozici na dobu neurčitou
• Profesní uplatnění ve společnosti, která je leadrem ve svém oboru na českém i slovenském trhu
• Odpovídající finanční ohodnocení a cílové bonusy
• Balíček zaměstnaneckých benefitů
• Příjemné pracovní prostředí
• Pružnou pracovní dobu
• Dog friendly kanceláře
• Možnost profesního růstu a osobní realizace

Mám zájem o pozici

Vedoucí směny skladníků – PetCenter

více info

Místo pracoviště: — Kategorie: — Štítky: , , , , , ,

Baví Vás vést si svůj tým a motivovat ho? Rádi se pohybujete ve skladovém prostředí a logistika Vás zajímá? Staňte se součástí našeho týmu, momentálně hledáme kolegu na pozici Vedoucí směny. Co nabízíme? Práce na turnusy, pracovní doba pondělí až neděle (5 dní práce) – R/O směna. Turnus 3 dny ranní, 2 dny odpolední, 3 […]

Vedoucí směny skladníků – PetCenter

Místo pracoviště: — Kategorie: — Štítky: , , , , , ,

Baví Vás vést si svůj tým a motivovat ho? Rádi se pohybujete ve skladovém prostředí a logistika Vás zajímá? Staňte se součástí našeho týmu, momentálně hledáme kolegu na pozici Vedoucí směny.

Co nabízíme?

Práce na turnusy, pracovní doba pondělí až neděle (5 dní práce) – R/O směna.

Turnus
3 dny ranní, 2 dny odpolední, 3 dny volno
2 dny ranní, 3 dny odpolední, 3 dny volno
3 dny ranní, 2 dny odpolední, 3 dny volno
2 dny ranní, 3 dny odpolední, 2 dny volno

Možnost dlouhodobého uplatnění v neustále rostoucí firmě
Odpovídající finanční ohodnocení
Stravenky, příspěvek na vzdělávání, zaměstnanecká sleva na produkty
Slevy na zboží a psí hotel/školku přímo v místě pracoviště
Firemní akce

Co bude Vaším denním chlebem:

Řízení a koordinace svěřených zaměstnanců na směně
Zodpovědnost za správný výdej zboží a jeho konsolidaci dle priorit
Zodpovědnost za správnou expedici a příjem zboží
Operativní řešení nastalých situací, komunikace s podřízenými a ostatními odděleními centrály

Co očekáváme?

• Dokončené středoškolské vzdělání
• Orientace ve skladovém hospodářství a skladových procesech
• Zkušenost s vedením podřízených
• Organizační schopnosti, schopnost stanovení priorit a provedení rozhodnutí
• Zodpovědný přístup a spolehlivost
• Bezúhonnost (čistý trestní rejstřík)
• Fyzická zdatnost
• Uživatelská znalost PC (MS Office)
• Průkaz na VZV výhodou

Mám zájem o pozici

Koordinátor zákaznické podpory B2B

více info

Místo pracoviště: — Kategorie: — Štítky: , , , , , , , , ,

Chybí nám v týmu šikovný kolega. Komunikativní člověk s kladným vztahem k tabulkám i duší obchodníka. Na této pozici se budeš starat o velkoobchodní zákazníky, zajišťovat prodejní a poprodejní servis. Zkrátka budovat dobré jméno společnosti u zákazníků. Podporovat své kolegy a podílet se na plnění cílů oddělení. Pokud máš alespoň krátkou praxi na podobné pozici […]

Koordinátor zákaznické podpory B2B

Místo pracoviště: — Kategorie: — Štítky: , , , , , , , , ,

Chybí nám v týmu šikovný kolega. Komunikativní člověk s kladným vztahem k tabulkám i duší obchodníka.

Na této pozici se budeš starat o velkoobchodní zákazníky, zajišťovat prodejní a poprodejní servis. Zkrátka budovat dobré jméno společnosti u zákazníků. Podporovat své kolegy a podílet se na plnění cílů oddělení. Pokud máš alespoň krátkou praxi na podobné pozici z oblasti obchodu, nebo velkou dávku nadšení a nejsi žádný samotář, zapadneš do našeho týmu. Neváhej a napiš nám!

Na co se u nás můžeš těšit?

prima partu kolegů se kterými není nuda
pet friendly kancelář (zvířata vítána) a psí školku za rohem
zaučení, zaškolení a podporu nadřízeného
možnost dalšího rozvoje a vzdělávání
50% slevu na naše produkty
Multisport kartu
stravenky v hodnotě 90 Kč
mzdu každý 16. den v měsíci na tvém účtu

Co Tě nemine

jednání se zákazníky, dopravcem, skladem
spolupráce s obchodními zástupci
zadávání objednávek
řešení reklamací
spolupráce při logistice dodávek

Čím nás určitě zaujmeš

pokud máš praxi na obdobné pozici v obchodu, stačí juniorní
umíš opravdu dobře na PC, především s Excelem
máš zodpovědný přístup a každý problém chceš rozlousknout
velmi dobře komunikuješ a umíš argumentovat, máš dobrou znalost českého jazyka
obchodní myšlení, analytický přístup a organizační talent jsou Ti vlastní
velkou výhodou je vztah k oboru chovatelství a znalost sortimentu
máš zájem na sobě dál pracovat a získávat nové zkušenosti
chceš být součástí našeho týmu.

Co Ty na to? Půjdeš do toho s námi?

.

Mám zájem o pozici